کودکان استثنایی

کودکان استثنایی

در این وبلاگ مطالبی راجع به کودکان استثنایی درج می شود.
کودکان استثنایی

کودکان استثنایی

در این وبلاگ مطالبی راجع به کودکان استثنایی درج می شود.

کودک آزاری

 

همه حق دارند زندگی سالم و شادی داشته باشند. تفاوتی ندارد که سیاه باشند یا سفید. تفاوتی ندارد هوشبهر پایین داشته باشند یا نه. اگر کسی سخن ما را در نمی یابد مرتکب هیچ جرمی نشده است.

قصد دارم درباره کودک آزاری فیلمی بسازم. به خاطر تمام کوکانی که قربانی بی مهری و ناآگاهی والدینشان شده اند.منتظر پیشنهادات یا ارایه ی گزارش های شما هستم.

با تشکر احمد تقوایی

نظرات 4 + ارسال نظر
علی رضا مهدوئ جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:48 ب.ظ http://deaf. blogfa.com

من چند کار کودک مطا بق علاقه شما دارم وچند فیلم نا مه آموزش که برای خا نواده ها بسیار منا سب هست اما نه پول دارم ونه نز دیک شما هستم و در باره مسایل فنی هم چیزی نمی دانم . این موارد تنها حا صل تجربه است در ایران دنبال حامی مالی گشتم ولی ....به وبلاگم یا همان تنها پل ارتباطی سری بزن تا بیشتر با مقصود شما مطللع شوم واینکه شما فیلم ساز هستید ؟.

بنیامین کوچولوی بابا یکشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:28 ب.ظ http://WWW.LOVESYNDROME.BLOGFA.COM

سلام آقا به وبلاگ من هم یک سری بزنید اگه نوشته زیر عکسم رو هم بخونید خیلی چیز ها گیرتون میاد من کوچولوترین وبلاگ نویس مونگول هستم

فریده کلاهی پنج‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:44 ب.ظ

سلام خسته نباشید.من دانشجوی کارشناسی ارشد روانشناسی کودکان استثایی هستم .موضوع پایان نامه ام آسیب پذیری جنسی کودکان استثنایی است .خیلی تحقیق وگزارش دارم .خوشحال میشم کمکتان کنم

محراب دوشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:11 ق.ظ http://www.e-magazine.mihanblog.com

سلام وبلاگتون عالیه حتما فیلم مورد نظرتون بسازید حمایت خوبی از بچه های رنج کشیده است من دانشجوی ترم ششم روانشناسی کودکان استثنایی هستم و حاضر به همکاری با شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد