کودکان استثنایی

کودکان استثنایی

در این وبلاگ مطالبی راجع به کودکان استثنایی درج می شود.
کودکان استثنایی

کودکان استثنایی

در این وبلاگ مطالبی راجع به کودکان استثنایی درج می شود.

فیلمی درباره ناشنوایان(زیر درختان کاج)

از هادی آفریده به خاطر توجه اش به ناشنوایان تشکر می کنم

مستند جدید هادی آفریده که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده است، به زندگی دختر ناشنوای علاقه مند به سینما، لادن صحرایی، می پردازد و تلاش این دختر برای ورود به سینمای حرفه ای ایران را به تصویر می کشد. تصویربرداری این مستند که با فرمت دی وی کم در تهران و حومه انجام شده را هادی آفریده و پیام عزیزی در مدت زمان شش ماه به انجام رسانده اند

به گزارش "مهر" در این مستند که تدوین آن را فرهنگ آدمیت و اصغر حسینی انجام می دهند، ماهایا پطروسیان به عنوان یکی از عواملی که با لادن صحرایی همکاری داشته به بررسی حضور زنان و دختران جوان در جامعه و سینمای ایران می پردازد و درباره حضور این دختر ناشنوا در پشت صحنه فیلم های حرفه ای سینمای ایران به گفتگو می پردازد.این دومین مستندی است که هادی آفریده درباره معلولان و ناشنوایان تهیه می کند.در مستند قبلی "فرزندان باغچه بان" آفریده دختران ناشنوای را در یک مرکز آموزشی ناشنوانیان به تصویر می کشد که تلاش می کنند به وسیله هنرهای هفت گانه پلی از جامعه خودشان به دیگر افراد جامعه بزنند. "فرزندان باغچه بان" در بیست و یکمین جشنواره ملی و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران شرکت کرده و برنده جایزه و دیپلم افتخار از بیست و سومین جشنواره سراسری فیلم مستند هویت ملی و دینی تهران بوده است. فیلم برگزیده در سومین جشنواره سراسری فیلم کوتاه زنجان بوده و در دومین جشنواره سراسری فیلم کوتاه امید قزوین و ... حضور داشته است.عوامل مستند جدید هادی آفریده  به این شرح می باشد: طراح و کارگردان: هادی آفریده - تدوین: فرهنگ آدمیت و اصغر حسینی تصویر: پیام عزیزی و هادی آفریده - برنامه ریز و دستیار کارگردان: مهری نورانی.  عکس : آرش صافی - هماهنگی تولید: اعظم صادقی و حسن آفریده . انتخاب موسیقی : حمیدرضا آفریده. مجری طرح  انجمن سینمای جوانان ایران - دفتر تهران و تهیه کننده : گروه مستند سازان آتبین و هادی آفریده است.

نظرات 3 + ارسال نظر
لادن صحرایی ناشنوا یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:45 ب.ظ http://www.ladansahraei.blogsky.com

با سلام و خسته نباشید این فیلم شایعه است یعنی از هادی آفریده راضی نیستم و لطفا به وبلاگم سربزنید در مورد هادی آفریده نوشتم بخونید متشکرم.
این فیلم توهین به روح خواهرم هست.
برای آفریده خیلی متاسفم.

محمد شنبه 13 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 07:54 ب.ظ

ایول داره

علی اکبری یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:40 ب.ظ

سلام مرسی از وبلاگتون
مطلب جالبی بود
فقط ای کاش از این فیلمساز و فیلمهای قبلیشون بازم بنویسد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد