کودکان استثنایی

کودکان استثنایی

در این وبلاگ مطالبی راجع به کودکان استثنایی درج می شود.
کودکان استثنایی

کودکان استثنایی

در این وبلاگ مطالبی راجع به کودکان استثنایی درج می شود.

آغاز

با سلام

این وبلاگ جهت آشنایی هرچه بیشتر کاربران اینترنتی با کودکان استثنایی تهیه شده است. امیدوارم پاسخگوی نیازهایتان باشم

نظرات 5 + ارسال نظر
مجتبی یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:37 ب.ظ http://www.handicapt.blogfa.com

وب جالبی بود اگه خواستید تبادل لینک کنیم

tabassom یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:17 ب.ظ

salam bebakhshid mikhastam rajebe be shenasaye kodakane aghab mande zehni va noe an be man komak konid kodaki aghab mande darim amma hanoz movaffagh be shenasaye noe an nashodam sepasgozaram

ستاره احمدی سه‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:32 ب.ظ

جناب آقای تقوایی از شما در خواست دارم در مورد حافظه ویادگیری افراد کم توان ذهنی من کمک کنید چون موضوع پایان نامه تحصیلی من میباشد خواهش مند م بر روی صفحه اصلی نمایش دهید تا به افرادی مثل من کمک کنید از لطف شما سپاس گذارم

[ بدون نام ] چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:50 ب.ظ

آپاچی شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:53 ق.ظ http://idiocy.blogsky.com/

سیاوش جان خیلی وقته دلم می‌خواهد یه جوری بهشون کمک کنم ولی نمیدونم از کجا شروع کنم. حتما توی پست هات راهنمایی کن. مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد